Σε λιγότερο από τρία χρόνια ο James Charles, 21 χρονών πλέον, έγινε γνωστός δημιουργώντας το κανάλι του στο YouTube. Εκεί γράφει τη δική του, ξεχωριστή ιστορία και γίνεται παγκόσμιο φαινόμενο. Πριν 2 χρόνια μπήκε σε ένα πόλεμο με άλλους influencers με αποτέλεσμα να χάνει χιλιάδες “φίλους” ανα λεπτό. Λίγους μήνες μετά, όλα αυτά μάλλον ξεχάστηκαν. Ο James Charles έχει πλέον πάνω από 25 εκατομμύρια followers μόνο στο youtube.
Hi Sisters!
Από τα πρώτα δευτερόλεπτα του κάθε video, με το γνωστό πλέον HI SISTERS, ξεσήκωσε μία ολόκληρη γενιά, την Generation Z. Το Hi Sisters έγινε κυρίαρχο brand. Με αυτό το απλό καλωσόρισμα κατάφερε να γίνει ο Νο1 influencer στις 5 ηπείρους. Οι fans του χρησιμοποιούν τη χαρακτηριστική, πλέον, φράση για να ξεκινήσουν με τη σειρά τους τα videos τους.
Beauty Guru
Στα videos μυεί το κοινό του στο χώρο της μόδας, της αισθητικής και του μακιγιάζ ζωγραφίζοντας το πρόσωπο του με ευφάνταστους χρωματισμούς. Χρησιμοποιoί τεχνικές και φαντασία πέρα από τα συνηθισμένα όρια.
Merch
Δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο brand με δικό του merch (merchandise), με πλούσια γκάμα διαφημιστικών υλικών. Βεντάλιες, athletic wear, hoodies, t-shirts και θήκες κινητών η διάθεση των οποίων γίνεται μέσα από το www.sisters-apparel.com
Collabs
Τον τελευταίο χρόνο έχει συνεργαστεί με σημαντικά ονόματα / influencers. Από το χώρο της μόδας έχει συνεργαστεί με τις Kylie Jenner και Kim Kardashian, από το χώρο του μακιγιάζ με τους Jeffree Star, Nikita Dragun και Antonio Garza. Εχει συνεργαστεί επίσης και με comedians όπως τους Dolan Twins, Emma Chamberlain, Shane Dawson.
Το πιο γνωστό του Collab, που του απέφερε και πολλές χιλιάδες δολάρια στον προσωπικό του λογαριασμό, είναι η παλέτα που δημιούργησε με τη Morphe. Τα χρώματα που χρησιμοποιεί για το μακιγιάζ στα videos έγιναν μία παλέτα 39 αποχρώσεων. Η κάθε μία απόχρωση έχει το δικό της ξεχωριστό όνομα από τις φράσεις που χρησιμοποιεί ή από τις αγαπημένες του συνήθειες. “You’re kidding” για το κόκκινο. “Flashback” για το άσπρο, “Pinkity Drinkity” για το ροζ,,”Code James” για την τερακότα, “Νο Beans” για το καφέ σκούρο. “Brother” για το μπλε, “Love that” για το μπορντό κτλ.
Hate
Όπως όλοι οι διάσημοι influencers εκτός από φανατικό κοινό έχουν και εχθρούς, έτσι και ο James Charles έχει πολύ μεγάλο αριθμό haters οι οποίοι κρίνουν και κατακρίνουν τη συμπεριφορά του, το μακιγιάζ, τα ρούχα, τη ζωή του. Κάποιοι haters μάλιστα έχουν δημιουργήσει memes εμπνευσμένοι ακόμα και από το flash της φωτογραφικής που τον χτύπησε στο πρόσωπο. Η απάντησή του ήταν να ονομάσει “Flashback” το άσπρο χρώμα στην παλέτα και για ένα διάστημα τον λογαριασμό του στο twitter “Flashback Mary”, τύπου “Bloody Mary”.
Scandal
Οι εχθροί δεν σταματάνε σε απλό hate, το οποίο μπορεί να μετατρέψει ο ίδιος σε χιουμοριστικό love ή να αυτοσαρκαστεί στο επόμενο video. Η επίδραση κάποιων είναι τόσο έντονη που μπορεί να επηρεάσει ένα μεγάλο αριθμό χρηστών και να χάσει ένα εκατομμύριο subscribers μέσα σε λιγότερο από 12 ώρες. Την ώρα που άρχισα να γράφω το άρθρο ήταν 15,791,655 και μέσα σε μισή ώρα είχε πέσει στους 15,758,554, δηλαδή 33,101 followers.
Η ιστορία ξεκίνησε από το Coachella και κάποια βιταμινούχα συμπληρώματα διατροφής “sugar bear hair”. Μία καλή του φίλη, η Tati Westbrook η οποία έχει τη δική της εταιρεία βιταμινών, παρεξηγήθηκε γιατί δεν την υποστήριξε. Στο video της λέει πως ο James δεν την βοηθούσε, δεν ήταν εκεί για εκείνη, δεν έκανε promote γενικά εκείνη. Ενώ η Tati έκανε τα πάντα για εκείνον, τον βοήθησε στην ανάπτυξη του καναλιού του.
Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, όλος ο κόσμος παρακολουθεί τα νούμερα να πέφτουν μέσα στα οποία περιλαμβάνονται και διάσημοι influencers όπως η Kylie Jenner. Ανεβαίνουν videos που δείχνουν την παλέτα να καίγεται ή να πέφτει στην τουαλέτα! O James αμακιγιάριστος ανέβασε apology video στο οποίο oi haters λένε πως έχει βάλει νερό στα μάτια του ενώ στο Snapchat συνεχίζει την κανονική του ζωή.
https://socialblade.com/youtube/channel/UCucot-Zp428OwkyRm2I7v2Q/realtime
Επηρεαζόμαστε από τον οποιοδήποτε πολύ εύκολα. Με την ίδια άνεση που την μία μέρα κάνουμε είδωλα κάποιους ανθρώπους, με την ίδια την επόμενη τους μισούμε!
Ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει. Αλλά στην περίπτωση του James Charles, οτι κατεβαίνει, ανεβαίνει και πάλι! Απόδειξη οι 25.000.000 “οπαδοί” του στο Youtube, 2 χρόνια μετά τα …καβγαδάκια του.
Σημείωση: Χαρά μας που το άρθρο μας ειναι μεταφρασμένο στο αγγλικά, στα γερμανικά, τα γαλλικά και τα ισπανικά στο site www.eyeballit.eu !